فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

كودكي تو

توپ بازي

1392/4/7 11:55
نویسنده : بابا
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابايي ببخش كه دير به دير  ميام چون من سرم كمي شلوغه

اما امروز جمعه بود من هم خونه بودم به خاطر همين اومدي و به من گفتي بيا توپ بازي اون هم چه توپ بازياسترس

                                          

 

تو يك توپ بادي به شكل هندوانه داشتي و آوردي و گفتي اگه مي توني من رو بزنسوال شیطان

بعد هم رفتي كنار ديوار وايسادي و گفتي اگر مي توني من رو بزن من هم نامردي نكردم 2 - 3 تا توپ تو كلت زدمنیشخند و حالا هم خسته شدي و رفتي سراغ عروسك بازيت من كه اين مطالب رو مي نوشتم اومدي پيشم و يك خرس خواب آلود اوردي و به من گفتي خرس من مريضه و من هم دكتر الان بايد يه سوزن بهش بزنماوه و رفتي  سرغ چرخ خياطي مامان و يه سوزن برداشتي و رفتي تو اتاقت و ديگر من نمي دونم داري چه آتيشي مي سوزونينیشخند براي هميشه موفق باشي دختر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سبحان جون
7 تیر 92 13:24
خاله فدات شه دخمل خوشمل من نازی عزیزدلم چه خوشمل شما دخمل گل ای بابایی چرا باتوپ دخمل خوشمل خاله رو زدی
مریم
13 تیر 92 0:59
چه دخترخانم نازی،خداحفظ ش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودكي تو می باشد