فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

كودكي تو

چرخم بازي

1392/3/8 13:41
نویسنده : بابا
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابايي جون

اين اصطلاح چرخم بازي مال شماست وقتي كه مي خواي من بگردونمت به اين صورت كه من گتف تو رو مي گرفتم و مي چرخوندمت رو هوا و دور اتاق مي چرخيديم تو اين بازي رو خيلي دوست داري و من هم هميشه مي گردوندمت البته الان كمي بزرگ شدي و سنگين نیشخند اما من تا موقعي كه بتونم اين كار رو مي كنم يكي ديگه از بازي هاي تو دعوا هست به خاطر همينه كه مي گم شايد با پسري عوض شده باشي تعجب مي آي جلو من دستات رو جلوي سورت مشت مي كني و مثل كاراته باز ها گارد مي گيري و حملللللللللللللللللله مي كني و من هم فررررررررررررررررار رو بر قرار ترجيح مي دمقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آناهیتا
14 خرداد 92 0:38
افرین به دختری که به هر کلکی شده بابا رو وادار می کنه بازی کنه باهاش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودكي تو می باشد