فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

كودكي تو

فسقل ببين تورو خدا

1392/3/11 12:56
نویسنده : بابا
247 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام بابايي

امروز صبح با ماماني همراه من اومديد بيرون و وقتي كه كارتان تموم شد با ماماني رفتيد خونه مامان من كه تو بهش مي گي مامان سادات .خلاصه بگزريم كارم كه در خيابان تمام شد اومدم خون مامان سادات

در رو كه باز كردي اومدي جلوي من وگفتي ما بستني خورديم گفتم نوش جان كه تو برگشتي گفتي بستني براي تو هم هست و من رو بردي سر فريز كه يه دفعه صدام كردي بابايي اسم من اسم تو   وقت تمامداور بازي نگه دار داره سرم گلاه مي رهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سبحان جون
12 خرداد 92 0:43
ای دخمل وروجک
ارلا
14 خرداد 92 14:56
سلام وب جالبی داری چه نی ني نازی داری وااااای خدای من چه مطالبی خوبی اگه دوست داشتی برای تبادل لینک باهم داشته باشیم به من اطلاع بده عزیزم منتظرتم

ممنون دوست عزيز من لينك شما را در وب خودم گذاشتم

مامان ساینا
16 خرداد 92 14:39
سلام وب زیبایی دارین دخترتونم نازه به ما هم سر بزنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودكي تو می باشد