فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه سن داره

كودكي تو

غافلگيري بابا

1392/2/26 1:50
نویسنده : بابا
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابا جون 

ببخشيد كه اين همه سرم شلوغه و دير به دير مي آيم سراغت . من وقتي كه كوچك بودم پدرم هم از فرط مشغله كاري خيلي دير به دير به خونه مي اومد و وقتي هم كه مي اومد با اينكه خيلي خسته بود با من بازي مي كرد.

 الان كه اين رو برات دارم مينويسم ساعت 1.43 دقيقه شب است و تو الان تو خواب نازي هستي . امشب تو من رو خيلي غافلگير كردي اخه مي دوني چرا چون با وجود اينكه 5 سالت نشده اولين كلمه ي زندگيت رو نوشتي اوه  بابا

واي كه نمي دوني چه احساسي دارم من اين صفحه رو عكسش رو گرفتم و براي يادگاري براي تو نگه مي دارم . دخترم خوبي هاي تمام دنيا رو برات مي خوام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فهیمه
7 خرداد 92 23:37
آخی نازی الهی داغ همو نبینید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودكي تو می باشد