فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

كودكي تو

موش كوچولو

1392/4/7 12:18
نویسنده : بابا
312 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره  سلام بابايي

داشتم كار مي كردم كه صداي بلند تو با مضمون اااي  خدا بلند شد  نیشخند

 

                             

 

              تحت تعقيب اگر از فرد مود نظر  

 

    اطلاعي داريد گزارش دهيد

 

 

جايزه نیشخند200$

من اومدم گفتم چي شده بابا

گفتي در كمدم باز نمي شه گفتم خوب بزار برات باز كنم

كشو كمدت گير كرده بود من مجبور شدم 2 تا كشو كمدت رو باز كنم كه ناگهان قلك خروسيت رو ديدم كه درش باز بود تعجب اگه گفتي توش چي بود معلومه ديگه بابا نیشخند هرچي پول كم مي شد معلوم شد كار كيه قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سبحان جون
7 تیر 92 13:37
وای خدا عینکش ببین ای دخمل خانوم وروجک خاله جونی پولهای قلکت نصف نصف
مامان آناهیتا
8 تیر 92 0:10
چه خوش تیپ شدی من که پیدات کنمبه کسی پسش نمی دم
مامان محیا
8 تیر 92 3:38
سلام محیای من خوشحال میشه دوستی مثل فاطمه ی نازنین داشته باشه.باتبادل لینک موافقید؟اینها تقدیم به فاطمه ی نازنین

دخترم با افتخار قبول مي كنه از شما هم تشكر مي كنم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودكي تو می باشد