فاطمه جانفاطمه جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه سن داره

كودكي تو

مرور در خاطرات گذشته

1392/3/5 0:40
نویسنده : بابا
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابايي

نمي دونم كي داري اين رو مي خوني اما اميد وارم روزگارت پر از سر زندگي محبت باشه .بابايي من خيلي كم به تو مي رسم و خاطرات زيادي از تو ندارم اما وااااااااااااااااااااااااااااااااااي به حال وقتي كه باهم باشيم پدر من رو در مي آري

ديروز من تازه از سر كار برگشته بودم و تو هم تنها بودي وقتي من اومدم شروع كردي به ...... من هم كه خسته بودم رو زمين خوابيدم كه ديدم الان بهترين موقه براي بازي با تو من خودم رو به خواب زدم و آروم با پا به تو زدم تو هم تاديدي من خودم رو به خواب زدم نا مردي نكردي پريدي رو منو حالا نزن كي بزن خلاصه بابا يي تو يك فسقل دختر تا ما جا داشتيم به ما زدي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودكي تو می باشد